Isnin, 15 Jun 2009

Berita baik kepada individu yang beruban (macam saya).


Kini ubat UBAN (grey hair) dalam bentuk syampu (berasaskan herba) sudah ada dalam pasaran. Ubat ini akan menghitamkan, menggalakkan pertumbuhan rambut, sekaligus menyihatkan rambut anda. Lihat gambar saya di atas. Saya telah cuba sendiri, sebab itu berani hebah kepada rakan-rakan yang lain. Kalau dulu, orang ingat saya dah berumur 50-an (walhal baru 30-an). Tapi kini tidak lagi. Mujurlah ada ubat uban ini (dengan izin-Nya). Jika berminat untuk mencuba, silalah tinggalkan mesej kepada saya di blog ini.

6 ulasan:

  1. memang top btul produk ni skrg..bp lama dia kekal itam cm2 ek?

    BalasPadam
  2. Ya Mr. Koi. Memang sedang top. Kalau ikut stokisnya, dia kata, ia akan membuatkan rambut putih tu beransur-ansur hitam secara semulajadi. Pada permulaan kena pakai 3 paket dlm masa lebih kurang 1 hingga 2 bulan. Selepas itu, rambut kita akan pulih. Maksudnya kembali tumbuh dengan pigmen hitam.

    BalasPadam
  3. Salam pada semua rakan.... untok info semua rakan uban dikepala kita merupakan sejenis penyakit, Cara pengunaan bergantong pada penyakit kita sama ada teruk atau pun tidak. Dari pengalaman saya sebagai stokis dan juga dealer zon utara, keputusan yang rakan dah guna memang positif, yg dah hitam dan rambut dah tumboh memang dah ada.
    Memang senang guna seperti syampoo rambut biasa kemudian bilas... dah hitam rambut,..... tunggu 2 minggu dan lihat yg tumboh baru warna apa? Anda sendiri jawab .... Yang Berminat boleh contect Abang Fakrul.
    Tahniah Bang Fakrul.

    BalasPadam
  4. bagus ni bro, akan saya cari, saya pun sama...baru usia awal 30an rambut dah beruban..ngeh3...

    tapi mana nak dptkan ye?

    BalasPadam
  5. bole ar cube nt..kat cni ade yg jual produk ni

    BalasPadam
  6. Dari segi hukum ugama macammana..?
    saya rasa macam pewarna rambut boleh guna ka Bro ...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...